Ekonomiadministratör till Luleå

Cranex AB söker nu en ekonomiadministratör till Luleå. Tjänsten är initialt på deltid (75%) men det kan komma att ändras till heltid framgent.

Ghost Competence ansvarar för rekryteringsprocessen men anställning sker direkt hos Cranex AB.

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiadministratör på Cranex kommer du att jobba med kund- och leverantörsreskontra, förberedande av fakturering, hantering av ordersystem, löpande redovisning, månadsbokslut samt allmän kontorsadministration. Du kommer att ha många kontaktytor både intern och externt.

Resor med övernattning kan förekomma.

Vi söker dig som

Är gymnasieekonom eller som har likvärdig utbildning och har hunnit jobba några år med administration och ekonomi. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet och för att trivas i rollen som ekonomiadministratör är det viktigt att du som person är strukturerad och att du har hög integritet. Du kan med enkelhet samarbeta och trivs i en roll där du får vara en del i ett team.

Du har goda datakunskaper, är van Excelanvändare och behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Erfarenhet av ekonomisystemet Visma ser vi som en fördel.


 

Skicka din ansökan till

info@cranex.se

Vid frågor kontakta

Maria Perzon Burman, vVD +46 70 393 93 64 maria@cranex.se